2010. június 8., kedd

Kanadai előzetesek - Sauber

Pedro de la Rosa, Sauber
2008. időmérő – nem indult, verseny – nem indult

Nagyon jó érzés ott lenni a Kanadai Nagydíjon, örülök, hogy visszatért a naptárba, mivel mindig mindenki nagyon élvezte az ottani légkört és a jó versenyeket. Úgy gondolom, a Montreali pálya vonalvezetése nagyon alkalmas, hogy izgalmas versenyeket lássunk, és ez a pálya határozottan alkalmas az előzésekre. Ezen a pályán kevesebb leszorító erőt használunk mint az eddigi versenyeken, és ez a kevés pálya közül az egyik, aminek jellegzetes légköre van. Utoljára itt még 2005-ben vezettem, egy pénteki napon. Életem egyik legizgalmasabb versenye volt a 2001-es Kanadai Nagydíj. Benne voltam az első ötben, és harcban álltam Mika Hakkinennel és néhány másik sráccal – ez jó verseny volt. Nagyon fontosak a fékek, mivel az egyik leg fékgyilkosabb pálya, valamint a motorra is figyelnünk kell. Viszont fizikailag ez a pálya nem túl megterhelő a pilótáknak.

Kamui Kobayashi, Sauber
2008. időmérő – nem indult, verseny – nem indult

Montrealban csak egyszer jártam még, 2008-ban a Toyota tartalékversenyzőjeként. Volt időm kiélvezni a környék hangulatát. Bizonyos szempontból emlékeztet engem Melbourne-re. Nagy nézősereg előtt versenyzünk, és miután nekünk jó versenyünk volt Törökországban, igazán remélem, hogy ez egy erősebb bajnokság kezdete a számunkra. Állandóan keményen kell dolgoznunk, hogy elérjük a céljainkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése