2010. október 25., hétfő

Koreai GP

Nem is volt ez rossz futam...
Igaz, hogy a majd' egy órás várakozás alatt nem sejtettem, hogy ezt fogom még gondolni a versenyről. Jó, akkor abban sem voltam biztos, hogy látunk-e versenyt. De láttunk, méghozzá egészen jót. Izgalmas volt, meglepetésekkel és bukásokkal.

Mindig mondjuk, hogy az F1-ben bármi megtörténhet, de szerintem egészen kevesen számítottak rá, hogy valamilyen úton módon ezt a futamot Alonso húzza be. Arra meg pláne, hogy a Red Bull nullázik. Mindkét pilóta kiesésének okára foghatjuk, hogy belefér, van ilyen. De pont Red Bull 1-2-ben hajt a műfűre Webber, és pont három SC rajt után, a vezető helyen forr fel Vettel motorja? Tényleg bármi megeshet.
Látványosan vezetett Hamilton, Schumi a negyedik helyen végzett. Sutil próbált valami hasonló nagyot alkotni, mint Kobayashi Japánban, de most ennek nem lett jó vége. Voltak tehát emlékezetes pillanatok....
Koreáról, a pályaépítésről, meg a körülötte lévő hajcihőről olvasni eleget. Biztosan mindenkinek meg is van a véleménye róla. Én csak azt remélem, hogy nem ilyen tervezések fogják kitúrni a nagymúltú pályákat a versenynaptárból.

A szezon utolsó két futamára is megmarad a feszült izgalom. Az összetett még érdekesebb képet mutat, mint Japán után. Habár Buttonnak igencsak lecsökkent az esélye a címre, a másik négy srác közt elég nagy a harc. A konstruktőri táblán elkezdett gyúrni a Ferrari, úgyhogy nemcsak a középcsapatoknál számíthatunk szoros végjátékra.
Folytatás november 7.-én Brazíliában. Közeledik a téli szünet... az utolsó előtti futam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése