2010. október 9., szombat

Japán nagydíj - időmérő edzés

Nagy meglepetés ért, mikor reggel bekapcsoltam a tv-t, azon ugyanis az időmérő helyett mesét sugároztak... nem tudtam, hogy ennyire elaludtam-e, vagy mi történhetett, aztán leültem a számítógép elé, és kiderült: a heves esőzések miatt előbb 30 perccel, majd 8 órára (európai idő szerint) halasztották a kvalifikációt.

A legújabb hírek szerint a mai napon már nem tartanak időmérő edzést, így vagy vasárnap délelőtt rendezhetik azt meg, vagy, amennyiben elmarad, más megoldást kell találni a rajtrácsra való felsorakozásra. Elsőre a rajtszám szerinti felosztást emlegették (nem mindegy, hogy Button lesz a pole-ban (1-es rajtszám), és Alonso csak a hetedik helyen, ahol előtte állnának olyanok is, akiknek közük nincs már a vb-hez (Schumi, Rosberg, Massa...)), de most azt kezdik mondogatni, hogy a világbajnoki tabella állását kellene figyelembe venni, és aszerint elrajtolni (Webber, Alonso, Hamilton, Vettel, Button sorrendben). Szerintem ez lenne a korrektebb megoldás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése